Sinterklaas - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Johan Hoof - WaarBenJij.nu Sinterklaas - Reisverslag uit Oxford, Verenigde Staten van Johan Hoof - WaarBenJij.nu

Sinterklaas

Door: johan88

Blijf op de hoogte en volg Johan

07 December 2011 | Verenigde Staten, Oxford

Over Sinterklaas post ik nog een kort bericht,
vandaar dit extra gedicht.

Voor mij geheel onverwacht,
bleek dat de sint toch nog aan mij had gedacht.

In plaats van meteen naar Spanje te gaan,
heeft ie toch besloten om mij niet over te slaan.

Door een omweg te maken naar een andere continent,
heeft hij mij nog met een pakje verwend.

Ik ben blij dat hij dat heeft besloten,
nu heb ik hier tenminste ook wat pepernoten.

De traditionele chocolade letter zat er ook nog bij,
en hij deed ook nog een kaart bij deze lekkernij.

Van dit snoepgoed uit mijn favorieten,
zal ik zeker erg gaan genieten.

Met deze rijm bedank ik de Sint,
die zijn pakje verzond uit Lind.

  • 07 December 2011 - 17:49

    Frnk:

    hahahaha.

    is die sint toch te vroeg van dit continent weg gegaan want hij is mij mooi vergeten:O

  • 07 December 2011 - 19:46

    Tante Marjo:

    Bedankt voor het gedicht, ik zal het opa en oma ook laten lezen. Geniet er maar lekker van, heb je toch een beetje een Sinterklaasgevoel

    groetjes

  • 07 December 2011 - 20:46

    Mam En Pap:

    Sint vroeg ons al niet te verklappen
    dat hij nog even wilde over stappen.
    Hij verrast ons immers allemaal, elk jaar weer
    voor jou wilde hij zelfs naar Amerika, deze keer.
    Geweldig dat je het niet had verwacht
    en dat de sint toch aan jou heeft gedacht.
    Geniet van het lekkers, laat het je smaken
    dat is wat de sint zal vermaken.
    Je rijm is aan sint voorgedragen
    het zal hem zeker behagen

    (Sorry Frank, hij was vast de weg kwijt)


  • 09 December 2011 - 18:49

    Opa En Oma:

    Hoi Johan,

    Mooie rijm jongen, wij vinden het leuk! We hebben het graag gedaan en we hopen dat je mag genieten van het geen de Sint je gebracht heeft.

  • 09 December 2011 - 18:49

    Opa En Oma:

    Vele groetjes van opa en oma Bax

  • 09 December 2011 - 18:51

    Johan Van Hoof:

    Hey opa en oma,

    Hebben jullie een goeie sinterklaas gehad? Chocolade letter in Amerika was echt een verrassing.

    Groeten Johan

  • 09 December 2011 - 19:12

    Opa En Oma:

    Hoi Johan,

    Jazeker, natuurlijk jaja! Wij waren bij tante Wilma geweest, zoals we elk jaar doen. Gourmetten en daarna surprise.

    Vele groetjes uit Lind

  • 15 December 2011 - 09:16

    Ome Jack:

    Hoi Hohan,
    Volgens mij heb jij meer van Sinterklaas gemerkt dan ik, maar dat geeft niks. Het is hier op het werk hartstikke druk en bovendien heb mijn laatste werkdag op de Waagstraat. Maandag verhuizen we naar de Boschdijk. Dan kan er gewoon wel even bij!!!
    Maar...alles komt goed!
    Hoe is het met je opdracht? Vlot het intussen of heb je geen tijd omdat je voorbereidingen voor New York aan het maken bent?
    Ik ga weer gauw verder, tot volgende week (als ik weer de computer heb).

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oxford

Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2012

San Francisco

26 Februari 2012

Roadtrip Las Vegas - San Francisco [1234 miles]

21 Februari 2012

Grand Canyon & Hoover dam

16 Februari 2012

Las Vegas

16 Februari 2012

Los Angeles
Johan

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 43689

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 28 September 2017

Zuidelijk Afrika

28 December 2014 - 27 Januari 2015

Thailand & Cambodja

11 December 2013 - 04 Februari 2014

Centraal Amerika

02 November 2011 - 29 Februari 2012

Amerika

Landen bezocht: