Nog een paar dagen - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Johan Hoof - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Johan Hoof - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: johan88

Blijf op de hoogte en volg Johan

26 Oktober 2011 | Nederland, Valkenswaard

Op woensdag 2 november vertrek ik voor 4 maanden naar Amerika. In het studentenstadje Oxford, Ohio ga ik stage lopen op Miami University.

De belangrijke dingen als visum, kamer en ticket zijn geregeld. Koffer nog inpakken en ik kan gaan. Heb er zin in, maar is toch wel spannend.

• 29 Oktober 2011 - 15:29

Jan:

Webpagina gevonden. Veel succes en plezier in de VS!

• 29 Oktober 2011 - 22:39

Evert:

Oxford, Ohaajo, Miammie,,, wa is het nou :-p heel veel succes en plezier!

• 31 Oktober 2011 - 13:53

Frank:

al bijna klaar met tas inpakken?

• 31 Oktober 2011 - 20:06

Tanta Ans En Familie:

hoi Johan, wij willen jou heeeel veel succes wensen in Amerika, veel plezier en maak er een hele mooie tijd van.
    we hopen dat we via deze site goed op de hoogte gehouden worden van jouw doen en laten!!!!!!!!
    nogmaals veel succes en ik denk dat je met heel veel ervaringen terug zult komen. tot volgend jaar weer en tot mails,
    groetjes familie Bax uit de Veestraat xxx

• 02 November 2011 - 10:10

Mamma:

Met 23 kilo ruim- en 12 kilo handbagage heb ik je vanmorgen naar Schiphol gebracht. Onderweg was het af en toe behoorlijk mistig. Ruimschoots op tijd waren we bij vertrekhal 3 en kon je inchecken en je bagage afgeven. Om iets na 7 uur ging je naar de douane, richting vliegtuig. Eventjes was het nog onduidelijk of je op tijd zou vertrekken, maar je vliegtuig vertrok gelukkig op de geplande tijd, 8.35 uur. Met een overstap (na 10 uur vliegen) in Detroit zul je om ongeveer 21.30 uur onze tijd (bij jou is het dan 6 uur vroeger, 15.30 uur) aankomen in Cincinnati. Dan nog maar 50 km. met de taxi naar Ohio .... Wij zullen blij zijn als je goed bent gearriveerd!

• 02 November 2011 - 12:40

Wilma En Patrick:

Hoi Johan, als het goed is zit jij nu hoog in de lucht tegen de tijd in te vliegen! Das nog eens wat anders dan dat lullige uurtje wintertijd hier!! Wij hopen dat je een voorspoedige reis hebt en dat Ohio jou gaat brengen wat je er van verwacht! Veel plezier met dit avontuur, we volgen je graag op dit dagboek! Groetjes, Wilma

• 03 November 2011 - 06:46

Ome Jack:

Hoi Johan,

Hoe is het? Goede vlucht gehad? Was het makkelijk om je kamer te vinden? En nou vandaag zeker naar de universiteit en boodschappen doen?
    Veel succes.
    Groetjes, ome Jack